neděle 8. srpna 2010

MOBY DICK 2000: Dovolená v Bludné noře

Pondělí 7. srpna 2000

S autem nacpaným dovolenkovými nezbytnostmi a s hudrující ženou jsem se zastavil v práci předat Bambasovi Juniorovi, co jsem v pátek nemohl. Ten den a celý víkend pomáhal otci s novou izolací na jejich staré chatě. Fotr přišel na další dny o brigádníka - dovolenou mám plánovanou přesně podle ROZŘEĎ 35/58 a tak se nemůže Junior uvolnit. Jak mi děkoval!


Úterý 6. srpna 2000

Děti jsou na táboře, se ženou si užíváme dovolenou v podnikovém školicím a rekreačním středisku v Bludné Noře. Vaří tu obstojně. Jenom nevím, proč si za lahvové pivo značky Bludnonorský Var počítají 45 Kč! Ještěže jsem si s sebou vzal dvě basy Staropramenu.

Středa 9. srpna 2000

Snídaně jsou slušné. Jenom nevím, proč horké nažloutlé tekutině v kovové konvici s příchutí sirupu značky Lesní směs říkají čaj! Ještěže jsem si s sebou vzal rychlovarnou konvici a krabici Earl Greye.

Čtvrtek 10. srpna

V Bludné Noře prší. Otevřeli půjčovnu knih: Vybrané tituly Bohumila Říhy, Václava Řezáče, Marie Majerové, Jarmily Glazarové a Petera Jilemnického. Také díla našich východoněmeckých a sovětských přátel. Ještěže jsem si s sebou vzal sadu detektivek Dicka Francise.

Pátek 11. srpna

Stále prší. Se ženou si čteme až do noci. Jenom škoda, že v lampičce mhourá pouze žárovka 25 Watt a její šňůra nedosáhne až do čtenářského koutku! Ještěže jsem si s sebou vzal žárovky pětasedmdesátky a prodlužovací šňůru.

Sobota 12. srpna

Konečně vylezlo sluníčko. Škoda, že místní vyhlášené koupaliště je zrušené. Ke koupání se nabízí silně chlorovaná kapalina drahého krytého bazénu. Ještěže jsme si našli lesní rybník, kde se báječně koupe. Jenom je problém se sušením plavek - v koupelnách je to zakázané. Ještěže jsme si s sebou vzali šňůru a kolíčky na prádlo - sušíme plavky v okně. Příště se koupeme bez plavek.

*************************************
Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003
Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,- Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz
Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz .

Předem dík! >>:))

Žádné komentáře: