sobota 10. srpna 2013

ČESKÉ TEXTÁRNY 2003: Co kouše a co nežere

Druhý týden dovolené

Pondělí 11. srpna

V Čuřini začaly růst houby. Vyrazil jsem do lesa. Manželka mne na cestu pečlivě postříkala sprejem proti klíšťatům. Účinkuje perfektně. Pokousali mne jen ovádi.

Úterý 12. srpna

Houby rostou jako divé. Jenom kdyby nebylo v lesích kolem Čuřině tolik klíšťat! Ještě že mám proti nim spolehlivý sprej. Dnes slavil další úspěch: Pokousaly mne jenom vosy.

Středa 13. srpna

Tolik klíšťat jsem ještě neviděl. Ještě že na mě nemůžou: Jsem silně postříkán speciálním antiklíšťákovým sprejem. Ten ale nezabránil roztomilé žlutočerné píďalce, aby mě nelezla po ruce. Píďalkovitý pohyb je docela zajímavý, pozoroval jsem ji se zalíbením. Ta mne přece nekousne!

Kousla.

Čtvrtek 14. srpna

Nedaleko naší dovolenkové chatičky vyrůstají z hladiny Plasské přehrady krásné stupňovité skály - vylezl jsem si na ně na opalovačku přímo z vody. Tady klíšťata nejsou. Kousl mne malinkatý štírek. Je to obrovská vzácnost!

Pátek 15. srpna

Našli jsme si se ženou skrytou zátoku, kde nebyli žádní otravní rekreanti. Báječně jsme si zaplavali, bez plavek, jako zamlada. Jenom jsme přitom nachytali náramné množství pijavic.

Sobota 16. srpna

Krásná dovolená končí. Kolem Čuřině je zachována značná ekologická rozmanitost - pijavice, klíšťata, ovádi, vosy, vzácné kousací píďalky i štírci. A celých čtrnáct dnů mne nežral nikdo od Českých Textáren!!!
>>:))
***

MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,– Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz
Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick