sobota 31. srpna 2013

ČESKÉ TEXTÁRNY 2003: Uplatnění opatření ke zlepšení hodnocení v posouzení splnění ztotožnění

Pondělí 1. září 2003

Vedoucí ing. Duto Hlav má hlavu v pejru. Nezávidím mu jeho úkol. Co ho čeká? Opsal jsem si to z Manadement Observeru slovo od slova:
"Uplatnění opatření ke zlepšení hodnocení v posouzení splnění ztotožnění se s firemními cíli u všech zaměstnanců a sdělení o identifikování k umístění v zóně pro vymístění."


Úterý 2. září

Jako první byl identifikován zahradník! Kdo se bude starat o již notně vzrostlé fíkusy na chodbách, kdo se bude starat o parčík kolem naší budovy v Centru?
Psáno odpoledne: Problém vyřešil managor problémů Fotr Bambas: V rámci efektivity nakoupil značné množství umělých květin a stromů.

Středa 3. září

Proč vyhazují zahradníka? Managor Tluč Huba se vyjádřil zcela srozumitelně:
"Rozhodujícím způsobem opodstatňující jakoukoliv činnost v této firmě jsou měřitelné výsledky."
A jaký způsob opodstatňuje zahradníka? Jak měřit jeho výsledky, když fíkusy rostou tak pomalu?

Čtvrtek 4. září

Chtěl jsem se dovědět něco více o procesu optimalizace, a tak jsem se podíval na intranet, kde mají být k dispozici všechny informace, včetně příručky "Odcházím ze zaměstnání", psané známým autorem brožur "Dospívám v muže", "Dospívám v ženu", "Dospívám v hermafrodita" aj. Prohlížeč mi oznámil: "Stránka OPTIMALIZACE není přístupná". Ambrož k tomu podotkl: "Asi byla optimalizována".

Pátek 5. září

Tak Duto Hlav snad už konečně dokončil sestavování svého žebříčku Top Ten, vlastně Low Four. Ambrož, Badavá, Drn, Moby Dick... Jaké je pořadí? Těžko říci. Všichni jsme na tom špatně. Jak nám řekl Duto, odcházeje na víkend:
"Vy všichni jste čičmundové - JÁ jsem váš šéf!"

Sobota 6. září

V pondělí začnou optimalizační pohovory i v naší textárně. Deníčku poraď, mám odejít se vztyčenou hlavou a odstupným v kapse nebo mám raději žádat o setrvání? Vždyť snad textařím obstojně... I když vztahy s Duto Hlavem nemám nejlepší.
Tento zápis četla žena a otázala se: "Voni se tě budou ptát?"
Tento zápis jsem četla a řekla jsem: "Voni se tě tak budou ptát!" (Žena)
***

MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003 lze za 199,– Kč + poštovné objednat u nakladatele na konvoj@konvoj.cz
Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick