středa 2. dubna 2014

ČESKÉ TEXTÁRNY 2004: Práce propadla

Pondělí 29. března 2004

Vedoucí Ing. Duto hlav se vrátil z pondělní prc. porady managorů roztrpčen: Stěžoval si tam na nás, že mu odmítáme dělat práci skladníka, řidiče, klimatizáka, elektrikáře, výtaháře, technického oddělení a vařit kafe s výmluvou, že musíme psát texty. Dostalo se mu pouze pokrčení ramen od viceprezidenta pro rozvoj Dur Duraka:
"Práce propadla až dolů a nemá ji kdo dělat."
Úterý 30. března 2004

Přece jen se na Hlava usmálo štěstí: Odchytil téměř externího kolegu Holu Mátohu, který se v textárně mimořádně zastavil mezi dvěma školeními pro stravenky na další kvartál. Duto mu dal za úkol napsat krátký výstižný text na obal jakési žluté limonády. Hola po několika hodinách prchl, zanechav po sobě tento skvost:

"Svátky jsou za dveřmi a váš sklad nápojů rozzáří nádherná a přírodní žluť rozkošných kuřátek! Naše vysoce kvalitní limonáda je hezkým velikonočním pozdravem ve velmi výtvarně tvarované láhvi, který přímo láká k vypití!"

Středa 31. března 2004

Ráno, když šel kolem Junior, pohlédl maně na obsah oné žluté limonády a přečetl si, co obsahuje:

"Kyselina citronová, kyselina askorbová, benzoan sodný, aspartam, arabská guma, acetát isobutyrát sacharózy, asesulfam A a chinolinová žluť? Co k tomu napsat? Jak jednoduché:
Podmanivá chuť citronu!"

Čtvrtek 1. dubna 2004

Tak už je to tady, zase změna přístupového hesla na počítač. Počítač mi k novému heslu pravil: "Heslo je příliš krátké." Krátké? Když má devět znaků? Ale nejsem dnešní. Další můj pokus měl jen osm znaků – a vida, počítač ho vzal, ačkoli bylo kratší, než krátké. Inu – není to poprvé, co v Českých Textárnách měním heslo, už znám všechny finty, na mě si jen tak někdo nepřijde!

Pátek 2. dubna 2004

Někdo si na mě přišel: Když jsem se ráno připojoval k síti svým novým heslem, oznámil mi počítač zlomyslně: "Heslo je příliš nové."

Sobota 3. dubna 2004

Můj milý deníčku, před čtyřmi lety přišel do našich polostátních Českých Textáren ředitel Běsný Kokot a jeho parta a já si Tě začal psát. Nové vedení nás mělo převést do sféry soukromého sektoru. Za tu dobu proběhlo už několik neúspěšných privatizačních pokusů, i managorská parta se trochu obměnila, ale Kokot šéfuje dál. A, jak si tak čtu maily a komentáře čtenářů, zdá se mi, že si tě budu moci psát i po privatizaci.
I když třeba v jiných Textárnách a pod jiným Kokotem...
*********************************************
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick