čtvrtek 11. prosince 2014

Symbolické poděkování za celoroční úsilí a práci

Ještě nezačaly mrazy a už nám kleklo ústřední topení. Vařím si zbytky loňského vánočního dárku od Českých Textáren – pelyňkový čaj – a těším se, jaký dárek dostanu letos. Prý na to  firma vyčlenila 200.000.000 Kč.
(Jména osob, jakož i názvy podniků a institucí zde uvedených, jsou pouhou literární fikcí. Všechno je to vymyšleno. Za inspiraci děkuji čtenáři D. z nejmenované – a neexistující – české firmy.)
Pondělí 6. prosince 2004

Vedoucí ing. Duto Hlav je na managorské poradě, madame Kruto Hlavová uklízí jeho kancelář, takže mohu v klidu pracovat.

Psáno odpoledne: To jsem si jen myslel. Ještě nezačaly mrazy a už nám kleklo ústřední topení. Vařím si zbytky loňského vánočního dárku od Českých Textáren - pelyňkový čaj - a těším se, jaký dárek dostanu letos. Prý na to  firma vyčlenila 200.000.000 Kč.

Úterý 7. prosince 2004

Když jsem přišel ráno do textárny, tak zde bylo příšerné vedro. Ne, přes noc nikdo topení nespravil. To madame Kruto někde zorganizovala olejový radiátor, přímotop a větrák s podezřele vyhlížející topnou spirálou. Ještěže nám v rámci kultury otevřených dveří ty dveře demontovali, jinak bychom se upekli.

Středa 8. prosince 2004

Pečení pokračuje. Odpoledne se dostavil Duto Hlav a začal mě zprcávat za plýtvání elektrickou energií. Mluvil asi čtyři hodiny o tom, jak se horníci mohou urubat, jak se Temelíny horko těžko zadýchávají a jak větrníky marně točí svými lopatami – a já jim jejich dílo sobecky zmařuji.

Nelíbilo se mu, že jsem měl rozsvícené stropní osvětlení - ačkoliv mám u pracovního stolu lampičku! (BTW: Ta nemá v rámci šetřící ozdravné kůry vyměněnou prdlou žárovku.) Tak jsem zhasl. Svítí mi doběla rozpálené přímotopy.

Čtvrtek 9. prosince 2004

Ráno jsem dostal mail z Lidských a nelidských zdrojů:

"Vážené kolegyně, vážení kolegové, v případě snížení venkovní teploty (jako je nyní), či v případě dlouhodobého výpadku dodávky tepelné energie (jaká právě nastala), se umožňuje zaměstnancům využívat neformálního oblečení během pracovní doby. Děkuji Vám za pochopení a věřím, že i přes tyto ztížené pracovní podmínky bude zachován běžný provoz textárny bez dopadu na klienty naší společnosti."

Sláva! Zítra si vezmu jindy zakazované kraťasy a rozhalenku.

Pátek 10. prosince 2004

Mám kraťasy a rozhalenku – a přes ně dlouhý kabát, ve kterém svou neformalitu skrývám. Hlavovi si na dnešek vzali dovolenou, na kterou si odvezli i všechny teplomety, takže klepu kosu. Z nezakrytého dveřního otvoru totiž dost fučí. Zato jsem obdržel vánoční dárek od Českých Textáren. Co jsme letos dostali?

"Symbolické poděkování za celoroční úsilí a práci." Totiž balíček obsahující dva kusy vysoce kvalitních froté ručníků a dva kusy froté osušek. Se znakem Českých Textáren, takže si je firma může odečíst jako náklady na reklamu. (A těch 200.000.000 Kč jí zbyde na odměnu pro managory – ti ale dostanou ručníků a osušek!!!)

Škodaže jsem si dneska nevzal plavky...

Sobota 11. prosince 2004

Konečně jsem se doma v rámci předvánočního úklidu dostal k novinám z minulého týdne. Ukazuje se, že o kontrolní balík našich akcií, o který se měli rvát zájemci z celého světa, jaksi nemá nikdo zájem!

Žeby četli můj deníček???
------------------------------
Z komentářů

Vy si děláte prdel :-)))
Froté ručníky a osušky s obrovským logem letos dostali zaměstnanci Spořitelny :-)
opas

Výrobci froté ručníků letos pravděpodobně dobře lobbovali/upláceli. Co asi dostanou za celoroční úsilí a vynikající práci oni?

>>:)) Moby Dick

Dali nám 50,- Kč poukázku do skfjělého EuRestu.
Příspěvek 200,- Kč na vánoční chlastanici náš šéf Mindráček Andílek zatloukl, aby si vysloužil další malilinkaté plus u našeho cizokrajného vedení z dálného východu.
V EuRestu nám připravují blafy způsobující náhlá střevní hnutí, takže příspěvek získal podobu jedné bagety a oplatků, celkem za 50,50 Kč. Jo ten příspěvek byl vlastně za vynikající práci!
Otík
------------------------------------------
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick

Žádné komentáře: