pondělí 14. září 2015

MOBY DICK 2005: Stávám se menším a menším


Chtěl bych se stát úplně nejmenším na celém světě. Abych si mohl počíst v našich nových dokumentech.
 
Všechno je to úplně vymyšlené. Pokud se někomu zdá něco povědomé, musím jasně a jednoznačně prohlásit: ...... ... ........ .. .. .

Pondělí 5. září 2005
Nastala nová doba. Od nynějška již nesmějí existovat žádné psané standardy, jedině elektronické. Jak jsem se dověděl v novém manuálu na našem intranetu. Škodaže je to psané ve velikosti osm bodů, takže se mi to špatně čte. A škodaže je to šedé na bílém, takže se to fakt špatně čte! A nevím, proč je to v pédéefku a ne normálně v html?

Úterý 6. září 2005
Doposud jsem si myslel, že osmička je hygienické minimum. Dnešní písmo má sedm bodů!
 
Středa 7. září 2005
Už aspoň vím, proč je to ve formátu PDF. Html totiž nezvládne pětku.

:˛·.¸.. . .;;; `°°'
... .. ...... . .. ......... . ... . .... . .... . ...... ............ .... ... ..... ......

Pátek 9. září 2005
Některé programy umí zobrazit i "velikost" písma tři body. Ptal jsem se našeho marketingového odborníka Tluč Huby, proč toto písmo používáme v našich nových dokumentech. Ano, já si ten text umím přečíst, když si nastavím 400% zvětšení. Akorát mi přitom jaksi unikají obrázky. Prý jsem divnej. Zatím si nikdo jiný nestěžoval.
On to taky nikdo jiný nečetl!

*********************************


Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003