čtvrtek 3. prosince 2015

MOBY DICK 2005:Potíže s prášky

Něco veselého z oblasti zdravotnictví

Nastal čas mrazivých plískanic. Člověk hnedle chytne nějakou chorobu. Ještěže na ně máme rozličné léky!
..................................................



Pondělí 28. listopadu 2005

Stál jsem frontu v lékárně. Nějaká paní přede mnou si chtěla koupit prášky. Paní lékárnice se jí ptala jaké. Paní věděla přesně:

"Chtěla bych nejdřív takový ty červený. Jo, a pak mi dejte ještě ty špičatý."

Úterý 29. listopadu 2005

Bolí mě záda, no. Ještěže jsem dostal vynikající prášky, po kterých bolest zad přestává.

Jenže je mi po nich špatně od žaludku.

Středa 30. listopadu 2005

Mám výborný prášky proti potížím se žaludkem.

Jenže prý po nich mohou přijít deprese.

Čtvrtek 1. prosince 2005

Hnusný počasí. A ještě ke všemu na mě přišla depka.

Ještěže jsem dostal príma prášky proti depresím!

Pátek 2. prosince 2005

Ty červený špičatý prášky mě opravdu rozveselily. Jenomže mě po nich začala bolet záda.

Ještěže mám ty prášky proti bolestem zad. Juch!

Komentáře 2005:

Bylo by na case s tímhle nesmyslem skoncit...:
Zdenek

Re: Bylo by na case s tímhle nesmyslem skoncit...:
Nevím proc je to chtip, když je popisován reálný stav. Takové prášky mi predepisuje doktor.
Heretik
***************

Perly Moby Dicka můžete s desetiletým odstupem shlédnout zde v Hospůdce u hřbitova pod štítkem Moby Dick. (Tedy společně s čerstvými zápisky.)
A zde něco pro internetové archeology: Vůbec první Mobbyho zápisky z apríle 2000.

Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách – verze z dubna 2003

Podněty, připomínky, upřesnění, protesty a jiné výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz .

Předem dík!
>>:)) Moby Dick

Žádné komentáře: