středa 24. února 2016

MOBY DICK 2006: Až si to hoši vyříkají, Paroubek odstoupí

Ministr spravedlnosti, jeho náměstek, ba i sám premiér vlády jsou klienty Českých Textáren.

Někdy chce klient několik variant textů pro různé příležitosti. Nebývá však zvykem, aby všechny použil najednou.



Pondělí 20. února 2006

České Textárny vyrobily různé varianty textů pro vládní účely. Například tento, který v lednu dostal nějaký Novák, z ministerstva spravedlnosti:

"Předseda vlády byl prostřednictvím ministra vnitra informován o Pitrově úmyslu opustit republiku, a bylo by pro něj nepřijatelné, kdyby se Pitrovi podařilo uprchnout."

Úterý 21. února 2006

Ještě předtím jsme pro premiéra Paroubka připravili jeden text:

"Podnikatel Pitr je nepřítelem státu."

Středa 22. února 2006

A již jsme u dalšího premiérského textu z letošního ledna:

"Chceme zachránit 1.300 pracovních míst před krachem Setuzy. Proto musíme jednat třeba i s Pitrem."

Čtvrtek 23. února 2006

Uvádím dnešní texty, nejdřív ten pro ministra spravedlnosti  Pavla Němce:

"Vyhodím Vyvadila. Jednal za mými zády s Pitrem. To si žádný náměstek nemůže dovolit."

Text pro JUDr. Jiřího Vyvadila: "Nevidím v tom žádný problém. Jednal jsem jako emisar premiéra. Ministrovi po tom nic není."

Další text pro ministra spravedlnosti:

"Pan Vyvadil nezvládá všechny své funkce, včetně soudcovské. Měl by opustit tu náměstkovskou. Než ho vyhodím."

Plodný den pro texty. Ten poslední Vyvadilův:

"Mluvil jsem s panem ministrem a ten mi vyjádřil svou podporu."

Němcovi jsme už nic neprodali. Čte ranní text:

"Vyvadil lže."

Poslední dnešní text byl opět pro premiéra:

"Počkám, až si to hoši vyříkají."

Pátek 24. února 2006

Noviny Stará Fortna dnes uveřejnily náš text, o kterém jsem se zmiňoval v pondělí. Jistý Novák, soudce, na základě něho vydal zatykač na nepravomocně odsouzeného nepřítele státu a podnikatele Tomáše Pitra, který zlovolně rozpoutal aféru kolem privatizace Unipetrolu. Premiér Paroubek vytáhl z portfolia další produkt Českých Textáren:

"Uveřejněný text se opírá o informaci, kterou si vyžádal ministr Němec a já jsem ji pouze poskytl. Toto jednoznačně budí dojem řízené provokace, protože se ukazuje, že si někdo zapisuje moje výroky a dokonce je pak zneužívá tím, že je předává dále. Budu požadovat důsledné vyšetření této události včetně vyvození trestní odpovědnosti. Dále požaduji jasné vysvětlení ministra spravedlnosti, co tímto postupem sledoval a vyhrazuji si právo na přijetí dalších opatření."

Sobota 25. února 2006

Jsem doma jako na trní. Mám už připravený další text, který by mohly České Textárny v souvislosti s včerejším prohlášením Jiřímu Paroubkovi prodat:

"Vyšetřování jistě ukáže, že jednáním se zločincem Pitrem, za kterým jsem jako osobního emisara vyslal člena Nejvyššího správního soudu, nebylo trestným činem. Za Setuzu nemůžu a jak to bylo s Unipetrolem si už nikdo nepamatuje. Je mi však jasné, že za tento bordel nesu osobní odpovědnost, a tak, jako čestný muž, odstupuji z volební kandidátky své strany a rovněž z vedení vlády. Text abdikačního dopisu odevzdám prezidentu republiky, jakmile mi ho chlapi z Českých Textárem sepíšou."

Je mi jasné, že celá neděle bude zase zabitá!

*****************************************
Perly Moby Dicka můžete s desetiletým odstupem shlédnout v Hospůdce u hřbitova pod štítkem Moby Dick. (Tedy společně s čerstvými zápisky.) Zde se nachází i vůbec první Mobbyho zápisky z apríle 2000.

Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách – verze z dubna 2003

Podněty, připomínky, upřesnění, protesty a jiné výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz .

Předem dík!
>>:)) Moby Dick

Žádné komentáře: