sobota 9. srpna 2014

ČESKÉ TEXTÁRNY 2004: Utopení ing. Duto Hlava

Pondělí 9. srpna 2004

Dnes se mimořádně nekonala porada vedoucích managorů, jsou všichni na dovolené. Bohužel, já si dovolenou nevzal, takže náhradní prc. poradu učinil můj osobní vedoucí ing. Duto Hlav u mě v akváriu. Celých pět hodin si stěžoval na Ambrože a litoval, že ho propustil s odstupným. Tak proč ho pouštěl?


Úterý 10. srpna 2004

Hlav si vzal dovolenou a jel k Plasské přehradě na ryby. V kantýně jsem se doslechl, že si Duto myslel, že Ambrož nastupuje u nejmenovaných celostátních novin. Proto jednal tak vstřícně! Nechtěl, aby mu Ambrož dělal celostátní ostudu.

Středa 11. srpna 2004

Hlav má stále dovolenou. V poklidu dodělávám Ambrožovy texty a přemýšlím, do jakých novin to měl jít. Vůbec nevím, že by někdy něco do nějakých novin psal.

Čtvrtek 12. srpna 2004

Duto je stále na dovolené, takže v kantýně s jídlem nepospíchám. Zaslechl jsem, že prý Ambrož už píše do těch novin. Ale je to trochu jinak:
Pro Krakoše maká v Českých Písárnách, ale ze záliby přispívá jenom do nějakého internetového deníku. Který si čtou hlavně v USA, Austrálii a v Izraeli. Takže Duto Hlav má celoplanetární ostudu! Tedy, ne že by Ambrož psal skutečná jména, vykrucuje se, že jména osob, jakož i názvy podniků a institucí, které jmenuje, jsou pouhou literární fikcí a "jakákoli podobnost je čistě náhodná". Avšak my víme moc dobře, koho tím míní! Běsný Kokot prý taky. Proto strašně seřval Duto Hlava, takže ten se jel k Plasské přehradě - utopit!

Pátek 13. srpna 2004

Nešťastný to den. Duto se neutopil, jak jsem zjistil, když jsem přišel ráno o minutu později. Je zdráv jak ryba! Zastavil se u mě v akváriu jen na skok, aby mě seřval. Hned se zase vrací k Plasské přehradě do kempu k rybaření a ke své ženušce Kruto. Zatím nic nechytil. Jenom dneska v mém akváriu mě.

Ale za své utrpení jsem byl bohatě odměněn. Na závěr pojebu jsem dostal od Duta umělohmotnou krabičku s použitými připínáčky, které v minulé transformační vlně vrátili odcházející zaměstnanci. Jenže když pan vedoucí odplul a já tu krabičku otevřel, tak byla plná - kroutících se žížal! Duto Hlav si asi spletl krabičky.

Nebo žeby ne?

********************************************************************
Z komentářů:

Sdělený žal, poloviční žal?
Proboha, ony to nejsou to jen bohapusté kecy? Ono to v Kocourkově stále ještě funguje takhle po komunisticku? A to tam ještě nikdo neslyšel něco o nějakých odborech a podnikové radě? Nebo o pojmu klouzavá pracovní doba?
A nebo, že by za to všechno mohli Sudeťáci???
Hnyk

Tak to přece přišlo, Moby,
možná byste si měl změnit nick na Mopy (Fish), to byl svého času populární obrazovkový spořič od H-P s rybičkou na způsob tamagoči.
Ovšem když si prohlížím foto Vaší kanceláře, napadá mě, jestli to s kroutícími se žížalami nemyslel Duto jinak - že byste si měl nechat narůst chapadla, abyste ty všechny počítače dokázal obsluhovat naráz.
Rowdy

*********************************************
MOBY DICK – nikoli velryba z Melvillova románu, pouze zaměstnanec v textárně, vystavený mobbingu a bossingu, který si vede zápisky, aby se nezbláznil.
(Další informace o vztazích na pracovišti, zkratkách a jiných reáliích firmy ČESKÉ TEXTÁRNY, a.s., viz zde)

Předcházející týdny hledejte pod štítkem Moby Dick
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.

Podněty, připomínky a výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz.
Předem dík! >>:)) Moby Dick