čtvrtek 8. října 2015

MOBY DICK 2005: Jak na managoří spam

Managoři potřebují dostat informace úplně ke všem. Ale možná by měli uvážit, jestli skutečně všichni potřebují skutečně všechny informace. Uvedená čísla managorského spamu se v realitě týkají všech druhů "sdělení", nikoli pouze mailů.
........................



Pondělí 3. října 2005

Obdržel jsem hromadný mail od Lindy Živé, ředitelky mediální divize, že prý zaměstnanec denně obdrží 200 sdělení, takže jak se v nich má chudák vyznat. Naschvál jsem je spočítal.

To Lindino bylo dvě stě první.

Úterý 4. října 2005

Obdržel jsem hromadný mail od Lindy Živé, že k zaměstnancům pronikne pouze čtvrtina všech sdělení, která jsou jim určena. Tento zlozvyk musí být vykořeněn.

Středa 5. října 2005

Mám poštu nastavenou tak, že mi počítač zazvoní vždy, když přijde mail. Dneska vyzvání jako telefon, který nikdo nezvedá. Až jsem musel jsem típnout zvuk.

Čtvrtek 6. října 2005

Ráno jsem zkusmo pustil zvuk - žádné maily mi už nechodí. Jaká lahoda!

Psáno odpoledne: konec lahody. Maily jsem přestal dostávat proto, že se mi zahltila schránka. Jenže teď mi už automat odpojil počítač od sítě. Musel jsem schránku vyprázdnit. Moc práce, protože asi 1 % mailů je skutečně důležitých.

Schránku nemohu zvětšit, protože tu pevně nastavili ajťáci, ještě než byli programově zefektivněni.

Pátek 7. října 2005

V kantýně jsem si postěžoval Juniorovi. Navštívil dálkově můj počítač a teď už jdou Lindiny maily rovnou do koše. Ale nejdřív na každý hezky odpovím. Automaticky. Junior tak nastavil všechny počítače na patře. (Mají stejná hesla ještě od doby, kdy u nás pracoval.)

Nějak mi přestaly chodit maily L. Živé. Jestli náhodou nemá přeplněnou schránku!

***************
Komentáře 2005:

Tak
tohle dobře znám, můj šéf téměř nic nečte, jen rozesílá všem.
Pavel

Jojo
něco mi to připomíná....:-))
Nika
************
Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003

Podněty, připomínky, upřesnění, protesty a jiné výkřiky čtenářů Deníčku Moby Dicka lze posílat na schránku moby.dick@seznam.cz .

Předem dík!
>>:)) Moby Dick